Linkovi
BLOGICHI:
Moj drugi blog-sve o Green Dayu
Hells angel-cura koju sam upoznala preko bloga
Lp girl-zakon cura, isto sam je upoznala preko bloga
Nicky-moja frendica iz škole
Lp girl-njezin drugi blog, gdje piše super pjesme
Anna rules-ma zakon cura šta da više kažem
Green Day fan-kao i ja
Larissa-my frendica,nema fjke
Glupača-nemojte da vas ime zavara, super je
Isa-fan US5, frendica iz škole

Moji naj bendovi i pjevačice:

GREEN DAY 4 EVER!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIMPLE PLAN

GOOD CHARLOTTE

TOKIO HOTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE

KELLY CLARKSON
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Cursors from Dolliecrave.com

Me and my life!

28.06.2006., srijeda

Škola jedrenja (nešto najbolje što mi se dogodilo u ovoj godini)

1. dan tj. polazak
Nisam spavala naj, naj kojih 5 sati i dan prije sam povraćala tako da nisam bila ni naj zdravlja. Da skratimo: došli smo na Korčulu, strpali nas u sobe, večera, dernjava, spavanje.smijeh

2. dan
Doručak, odlazak u klub. Tamo smo vidjeli voditelja i učitelje (dvoje smo znali jer jedan je prof iz skijanja a drugi mu je brat s kojim smo jednu turu išli na skijanje). Onda smo otišli na kajak. Izubijali smo se, smočili i po običaju pocrkavali svi od smijeha. Kasnije na ručak pa su nas otpeljali na otok Badiju i tamo su nam pokazivali dijelove jedrilice. I onda natrag pa večera i šetnja gradom.thumbup

3.dan
Doručak, kajak, ručak. Poslije ručka otišli smo (jedna grupa) na jedrenje i druga na windsurfanje pa kasnije smo se zamijenili. Sve je to meni super samo mi je jedrenje malo komplicirano jer taj vjetar stalno mijenja smjer. Onda večera, šetnja.

4. dan
Profesori su bilo jako dobri prema nama pa su nam ova dan pustili za odmor. otišli smo na pješćanu plažu i tamo se dosta dugo zadržali. Svi su se spekli samo ja i još neki nismo (ha, ha!winkwinkwink). Kasnije kajak. Ne znam koji je to dan bio, mislim da je ovaj, ali naše neke cure naletile su na neke metalce koji su nam kasnije upali hotel, ali brzo otišli. Malko su se zapalili za njih!cerek

5. dan
Ne da mi se više pisati doručak, ručak i večera.njaminjami Prvo smo otišli na jedrenje i surfanje, pa poslije podne na kajak. pa navečer šetnja gradom.

6. dan
Sve isto kao 5. dan samo smo navečer išli gledati Morešku. A i došli su nam metalci koji su (ja mislim ovaj dan) opet navečer došli kod hotela i jedan je dobio sa bocom punom vode direkt u glavu i pritom rekao: "I drugi put!". pa dooobrooo....lud

7. dan
Zadnji dan. Imali smo u jutro regatu. I čudo za čudo ja sam sa svojom ekipicom došla prva! Šta smo i bili sretni!!!! A poslije je bilo natjecanje u kajaku, samo me tad boljela glava pa nisam išla. Navečer podijela. Dobili smo svi maje, diplome (samo 4. nisu) i kape naravno naj ekipa-mi. I čokolade isto. Sprdali smo se do 11 (navečer). Pozdravljali se sa naj profesorima iz "sportova na vodi".smijehwink

8. dan
Oko podne otišli smo na brod za Rijeku. Još smo se jedanput pozdravili s profovimawavewave i svi zaključili da bi još ostali mjesec dana (pod uvjetom da se vratimo na par dana doma). Na brodu smo radili nered. Kad su svi zaspali par nas je otišlo na palubu i počelo pjevati sve moguće naše pjesme koje smo našli. Onda smo i dolazili do ovih spavalica i radili spačke, dopeljali si gore na palubu pršut i kruh i nažderali se u 2 ujutro. Onda su svi zaspali. Ja i frendica smo se probudile u 3 i šetale se brodom ko mrtve pijane. Došli smo u 7 u Rijeku i pravac doma.

Zaključak svega: iduće godine obavezno dolazimo i nikako to nećemo propustiti!!!

- 08:45 - Komentari (14) - Isprintaj - #

02.06.2006., petak

Šta ima?

1. pitanje: Koja je adresa bloga od mimi0013, converseice, all stakushe... jer ga nema. a baš bi joj posjetila blog.

Ovako stoje stvari: U školi sam, na informatici boli me glava i trbuh, spava mi se, hožu doma gledat telku i jest i onda na spavanje. Za jedno 2 tjedna ili koliko već idem na jedrenje sa školom. Najrađe bi taj tjedan kad idemo prespavala i to cijeli, al dobro....

Svi mi idu na živce u školi (dobro ne svi samo par dotičnih osoba. ma trenutno samo jedna, ali ko ju j...

I tako dalje, i tako bliže ja vas svih pozdravljam.

POZDRAVVV

- 15:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

20.05.2006., subota

Putovanje

Izvješće sa putovanja: Pisa-Firenze-Siena (baš formalno)!rolleyes

1. dan
Krenuli smo sa Vrata Jadrana oko 6 ujutro. Nismo nikad točni. Šole u busu nam je stavljao DVD-e i mjuzu. Naravno da smo se derali pa su nas profe utišavale. Onda smo stajali da bismo se nakupovali gluposti i bla bla... zijev Da skratim priču: Došli smo u Pisu, razgledali je cijelu i došli do zaključaka da je baš lijepa. yes Ali jedino što su naši dečki radili je bilo kupovanje po onim štandovima uz Kosi toranj. Kolko tih čuda ima! Nakon svega toga došli smo u hotel, najeli se, prošetali (neki) po Monte Cattiniju (mjesto do nam je hotel) i gledali utakmicu i onda na pajkanje.

2. dan
Telefon od hotela nas je budio u 7:30. Nemam pojma ko je to namjestio, ali je to tako išli na živce... Upristojili smo se i došli na doručak pa pravac Firenca (kod Talijana Firenze). Razgledali smo sve moguće i padali s nogu od umora i vrućine. Uspjeli smo nagovoriti profe da nas odpelju u Meg, koji je totalna razlika od onih naših. Naravno dvije su išle kupiti neki ramen, pa su se izgubile na jedno 20 min, ali su nas uspjeli naći. Onda oko 6 smo došli u hotel pa navečeru i u disko. Ovo turu, na putu prema disku, nas je vodio neki tip. On je vodio većinu raza, a nas jedno 7-8 sa profama smo se lagano izgubili. Meni je uvijek bilo dosadno u diskačima pa sam sjedila i pričala. Kasnije su došli neki Njemci od 16-17 pa su se dečki s njima sprijateljili. Ja sam otišla van iz diska na svježi zrak i tamo pričala s profama. Što ću kad mi je dosadno. Njemci su se čudili je oni s tih 16-17 su jedva nagovorili njihovog profesora da ih pusti do ponoći, a mi smo ostali do jedno 1 i pol. eek

3. dan
Spremanje u 5 minuta (barem ja), pa doručak pa direktno u Sienu. Siena je potpuno drukčija od Firence i Pise, barem po pitanju štandova jer su tamo bili samo par tih čuda, a u ova druga 2 grada svakih 5 milimetra. oko 3 smo krenuli prema doma. Opet gledanje DVD-a, slušanja mjuze. Frend mi je ima rođ danas pa smo čekali pol noći i svi mu čestitali. Di će bolje?thumbup Onda je šole našao neki nas radio pa smo pjevali one dobre stare pjesme. Ja se i dalje čudim kako su neki spavali od te buke. Došli smo oko ponoć na Deltu i svako je svojim puetem išao doma.

Zaključak: Bilo je OK. Gradovi su lijepi, tj. prekrasni! Izlet je bio OK.

Sad sam našla neki kviz i vidite što mi je ispalo!

Take the quiz:
What Kind Of Converse Are You?

black
You are yourself and dont try to be like anyone else. Chances are you enjoy skate boarding,rock music and stuff like that. You have a lot of friends that like you for who you are. You are the original

Točno takve iste crne imam i ja!

POZDRAVwavewavewavewavewave

- 16:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.05.2006., srijeda

No title

Kao što vidite iz priloženog naslova nema! Zašto, ne znam!

E sad nije isprika što nisam imala vremena nego mi je komp otpartio na Krk. Pa kako da pišem post? Ali sam zato uspjela promijeniti pozadinu! Dojadila mi je već odavno ona pinki pa evo plave...

Idući tjedan u srijedu idemo u Firenzu, Sienu i Pise. U 3 dana. Pitam, se pitam kakvu ćemo glupost sad napraviti, baš se pitam.

Danas smo imali atletiku. Ostavili smo torbe na neke klupe, a gore su pokrivene ceradom punom vode. I naravno, našlo se par genijalaca i lijepo lupali po toj ceradi i PLJAS!!! po torbama! Moju nisu uspjeli, ali zato je jednom cijela torba i vrećica bila mokra i tako je morala u bus!

Tolko o tome!

- 16:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

29.04.2006., subota

Evo me, bez ljutne!!

Sad imam bolju ispriku. nakon što sam se vratila s Krka ja lijepo krenula prema sobi gdje je komp i šta vidim? Brat mi je cijeli komp otvorio i sve izvadio!!!!!!!! Skora sam ga zadavila!!! A o obzirom da on "nema vremena" kako bi rekao, to zapravo znači "nemam vremena za druge, samo za sebe". Jučer sam mu išla na maturalnu. Bilo je dobro. A sad pustimo njega.

Danas idem frendu na rođ. E to će biti zabava!! Vjerojatno ćemo mu uništiti stan, a možda ga je već i prije uništio.

Ja se odo spremiti i svih vas lijepo pozdravljam!!!

- 07:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

14.04.2006., petak

SRETAN USKRS!!!

Znam u naprijed da neću stići napisati post za Uskrs zato ga pišem sad.

Praznici su počeli i ja sam tako sretna kao i većina ljudi na ovom planetu. Nema škole!!!!!!wink Nema brige što treba za idući dan i tako dalje i tako bliže.

Upravo slušam od Simple Plan pjesmu Perfect. Imaju pravo. Rečenica ide ovako: "I'm sorry I can't be perfect." To je za ljude koji hoće da budem drukčija ili nešto: I'M SORRY I CAN'T BE PERFECT!!!!!!!!!!! . Samo to recite takvim ljudima.

I niš onda. Pusa svima, sretan Uskrs, napapajte se kolača i ostalog i uživajte bez škole.

Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com

- 14:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

08.04.2006., subota

Izlet u Zagreb

Tjedan je prošao sasvim dobro. Jedino što je zapravo blesavo u cijelom tom tjednu je komentar na moj izgled, a glasio je ovako:"Tebi su se proljepšale oči!" Gledam se svaki dan u ogledalo i zadnji niz godina su iste.

U petak smo išli u Zagreb na neku izložbu i neku "predstavu". Bilo je OK, jer mene ne zanima baš to, tako da... Šetali smo Zagrebom i baš se lijepo proveli. Naravno, morali smo zbog dečkiju stati da bi oni posjetili neki skate-shop. I neke cure se išle. Nas 7 je s profom otišli po vodu i slatkiše. Nas to ne zanima. Ali ipak uza sve to mi se najbolje provodimo u busu. Kada isto idemo ovako na izlete mi bi najrađe ostali u busu i zezali se. Profesori nas opominju:"Ne šetaj se!", "Sjedi!", "Ne jedite u busu!" i tako dalje...

U Gorskom kotru snijeg! Čim smo stali počeli smo se grudati. Neki pametnjakovići su bili vani u kratkim rukavima pa su se malo smrznuli. Neki su dečki našli gumb za otvaranje vrata od busa i omogućili nam ulazak. Baš su zlatni!

I tako je to proteklo.

POZDRAV

- 17:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

28.03.2006., utorak

Moj uspjeh

E baš imam sreće. Kad sam htjela napisati post server je riknuo. Stvarno me prati sreća.

Nego, na natjecanju sam bila 7. što je za mene odlično jer sam mislila da ću biti negdje odozada. To sam zaključila po tome jer pol toga nisam znala. Doduše, štrebala sam 2 dana i to pošteno pa je bio i red da budem među prvih 20 najmanje. Frendica iz raza bila je 18. Išli su s nama i dvoje iz osmog koji su bili 19. i 25.

Najvažnije od svega toga je kad smo napisali te testove otišli smo u grad (centar grada za one koji ne razumiju). Prošetali smo sve trgovine i najeli se pizze i ostalog „junk fooda“. Naravno gdje smo mi tu su i provale, a pao je i pokoji trač. (Bolje rečeno 20 njih).

To bi bilo valjda to.

Ljudima kojima inače ostavljam komentare neka se ne ljute jer ću im ovaj tjedan sigurno ostaviti

Pozdrav svima

- 17:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

Evo me ponovno!!!!!!!!!!!

Stigao je novi post nakon nešto manje od mjesec dana. Htjela bih svima zahvaliti na komentarima koji su mi ostavljali, a ja nisam njima! Zato sam im svima sad ostavila komentare da znaju da ih još uvijek čitam i uvijek u ih čitati! Hvala na vjernosti prema mom blogu! I ja ću biti vjerna njihovim blogovima! HVALA, HVALA, HVALA, HVALA, HVALA!!!!!!!!

Imam 2 natjecanja tj. na jednom sam bila i na drugom idem u pon. Bila sam na vjeriću (tu smo bili negdje u sredini), a sad idem na povijest. Dobila sam od profe 2 udžbenika i 3 vježbenice. Ovo će biti čisti štreberaj. Ajoj!

Sad vas svih napuštam jer idem to naštrebat!

Pusa svima i ostanite kakvi jeste!

Ne znam tko se potpisuje sa Marilyn Manson, niti me ne zanima. Ostavljaj kakve god komentare hoćeš jer me to neće povrijediti!

- 10:12 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.03.2006., utorak

Samo da se javim

Ljudi ovaj put razlog nije nedostatak vremena, već mi je net totalno riknuo. Još će tako biti jednom 2 tjedna.

Pusa svima i molim vas da mi oprostite jer vam ne ostavljam komentare

- 18:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni:

Ime: trebali biste ga znati sa drugog bloga. Zovite me jednostavno SSG.
Dob: 13
Naj grupa: domaće: Prljavo Kazalište, strano: Green Day
Slušam i: Simple Plan, Good Charlotte, Blink-182, Sum 41, Nickelback, The Offspring, Bon Jovi, Papa Roach, Hladno pivo, Daleka Obala, Parni Valjak, Crvena jabuka, Tokio Hotel, Kelly Clarkson, itd...
Naj pjevačica: Avril Lavigne
Naj glumica: Sandra Bullock
Naj film: Ima ih mali milijun, ali najviše volim one koji su akcijski i komedije
Naj odjevni predmet: trapke i tenisice